Kızlar bebeğim 11 ay 7 günlük. 7. Aydan beri birlikte yatıyoruz. Gece uykuları felaketti. Abartısız 5 dakika da bir kalkıyordu. Bende yanıma almaya başlayınca durum böyle devam etti. Aslında bu durumdan çok da müzdarip değilim ama içimde de huzursuzluk var. İlerde illaki ayrılıcak, tek yatıcak diyorum. Dün gece denedim kendi beşiğinde yatırmayı ama tam bir fiyaskoydu 🤣 Sizler nerede yatıyorsunuz veya bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz 😌