kızım 21 aylık 5aydından itibaren beraber yatıyoruz ☺ ama artık büyüdğ ve 3 kişi zor oluyor. gündüzleri uyuyunca zaten hep yatağında yatıyor. gecede uyuyunca yatağına yatırıyorum ama gece yanımıza geliyor. 3 haftadır emzirmeyi sonlandırma aşamasındayız fırsat bu fırsat deyip yatağına alıştırayım dedim. şimdi geceleri uyanınca yanımıza geliyor uykuya dalınca tekrar yatağına yatırıyorum. bu gece ilk defa yatağında uyumak istedi ve uyudu ☺ bebeği yormadan zamanı gelince ayırırsınız. zaten bebek anneye o sinyali veriyor. elbet bir şekilde her şeye alışıyorlar önemli olan süreçlerde ruhlarına zarar vermemek diye düşünüyorum ☺❣️