elakodaloglu korunarak nsl hamile kalıyorsunuz anlamıyorm ya ne hap içiyorum ne emziyorum ne sprail ne pezarvatif hiç biri yok sadece geri çekilme ile 4yl korunuyorm 2ay önce bıraktım korunmayı yine hamile kalmadim 2yil emzirdim.bide yine hamile kalmadim sprail hap igene pezarvatif kullansanız da yine hamile kalıyorsunuz hayret ediyorum hamile kalmam için hiç bir sorunum yok kızım normal yolla hamile kaldım