elakodaloglu büyük oğlum 5.5 aylıktı öğrendiğim de. İlk hamileliğim de doğumum da çok zordu ikinci gebeliğimde öyle olacak sandım ama çok kolay ilerledi çok şükür. Vicdanen çok kötüydüm oğlumla ilgilenemem diye ama hiç öyle olmadı. İkisiyle de çok güzel ilgilendim zor mu zor ama alışıyorsun bir süre sonra. Hem birbirlerine kardeş hemde çok yakın iki dost oldular. Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah