Hayırlı olsun. Güzellikler getirsin bebiş, Rabbim ikisini de kolaylıkla büyütmeni nasip etsin 🌸
Ben de sezaryen oldum doktorum 2 ay sonra hamile kalabilirsin sorun yok demişti. Eskiden öyleydi şimdi çok sorun teşkil etmiyor. Vardır bir hayr, hoş gelsin bebiş.