yavrupotuncek elakodaloglu ayyy nasıl öğrendiniz hamile olduğunuzu bende adet olmadım bebeğim beş aylık korkuyorumda
Madamehappyyyyy elakodaloglu Korummuyorum ama gebe kalamıyorum 😅benim ki daha büyük dert. Sezeryanla yasak diye biliyorum Allah yardımcınız olsun.😀çoğunluk kalsa da sonu doğum olmuştur zaten.
Gizmokzilla elakodaloglu kuzenimin eşi bebeği 4 aylıkken hamile kalmıştı. Ki ilk doğumu berbat geçmişti dikişleri 1 ay sonra patlamıştı falan baya sorun yaşamışlardı ama sorun olmadan kucağına aldı bebeğini hayırlı olsun size de 🌸
Madamehappyyyyy minikoglummmmm Eksik yazmışım :) sezeryan ile erken hamile kalmak yasak diye biliyorum.
buseyrdmc Madamehappyyyyy rahim topsrlandıysa problem görmüyorlar ama tabi araya 2 yıl koymak lazımmış benim bir yılım dolmadan ikinciye hamile kalmıştım oğlum 1 yaşına girdiği gün kızımın kırkı çıkmıştı 😃
minikoglummmmm silaa66 valla bende çok korkuyorum ya her adet olduğumda seviniyorum çünkü bende üst üste hamile kaldım oğlum 19 aylık kızım 6 spiral ile hamile kaldım 🤭
Mehtap08 minikoglummmmm spiralle nasıl kaldınız kaymış mı korktum şuan 😅 ne kadar olmuştu taktırdığınız
minikoglummmmm silaa66 bekarken hiç sevmezdimm hep diyordum geç olim 😂😂😂 şimdi de hadi olim hadi olim 😂😂😂
dilarademiry Shenrjr rahim eski haline dönmemiş olabiliyor ve dikiş yerleriniz tam iyileşmemiş olabilir komplikasyon yaşamamanız ya da sağlıksız bi gebelik yaşamamanız için bir süre korunmanızı önerirler vücut toparlanana kadar