Yhmerve Çok iyi anlıyorum sizi, insan beklerken normal olarak stres yapıyor. Hayır ben özellikle bunun için doktora gitmedim, geç de olsa eninde sonunda olacak kafasındaydık biz ama muhtemelen 2 seneyi geçse gidecektim çünkü arayı fazla açmak istemiyordum. Hakkınızda hayırlısı olur inşallah 🙏