papatyakizim ben de başta 12 de kahvaltı düşünmüştüm 1 kac kişi 12nin geç olduğunu söylemişti ben de o yüzden en geç 9,10 gibi yapmış oluyorum akşam da 5,6 gibi yemeğimi yemiş oluyorum ara öğün olarak da 1 kase pul biberli yogurt veya 1 tane meyve yiyorum sabahları uyanınca ben de 1 bardak limonlu su diyet kahvesi içiyorum