[silindi] Zeynepyigit56 Ben kullanıyorum doktor tavsiyesiyle doktorum beyin gelişimini destekleyen tek mama sma demişti
Zeynepyigit56 Bnde baya arastırdım gayet ıyı ıste bazı bebeklerın bunyesı farklı oluyo mamaları kotulememek gerekıyo aslında cınku kımınde ıyı sonuc veriyo kıminde kotu
Bebegimucizem Zeynepyigit56 bilmiyorum ki biz ilk hafta yarım kilo aldık hatta hastaneye götürdüğüm doktorla saglık ocağındaki hemşirelerde şaşırdı
Zeynepyigit56 Bebegimucizem masallah masallh kılo alımı ıyı olmus nazar degmesın soleme kız her yerde bole nazar deger valllah saglıklı olsunlarda kılo alımı kolaylasıyo hastalık olmasında
Bebegimucizem Zeynepyigit56 reflü mü var sizde de ? Biz doğduk 3 ayda toplam bir kilo aldık. Anne sütü alıyordu bir emse beş kusuyordu meme reddi başladı üstüne mamaya basladık öylelikle kilo almaya başladı. Ama ben mamanın içine kusmasın diye bebelac thickener koyuyorum bayağı azalttı kusmayı zaten onun sayesinde kilo aldık
Zeynepyigit56 Bebegimucizem banada reflu dedıler bebelac gold ar kullandım 300 gr gercekten kusmasıyı engelledı ama Cok kabız yaptı ben mamayla beraber bıberonuda degıstırdım colık bıberon kullandım sımdı sma kullanıyorum cok sukır kusması ole aman aman dicek kadar degıl allahıma bın sukur ıyı 1 ay sonra kılo alımına bakıcam ıyı gıderse devam edıcem
Bebegimucizem Zeynepyigit56 onu bende ilk baş kullandım aksine ishal olduk biz 😅 bir de reflü mamaları fazla kilo aldırmıyor ama bu benim bahsettiğim thickener kıvam arttırıcı istediğin her mamaya koyabiliyorsun bir dene smayı kilo alımı olmazsa başka mamaya geçip bu bahsettiğim thickenerden da kullanırsın
Bebegimucizem Zeynepyigit56 inşallah sağlık yönünden döküntü olmasın da ama biraz büyüsün bak gör hareketliyse bi de olan kilosu da gidiyor inanki cok üzülüyor insan
Zeynepyigit56 Bebegimucizem ıns ıyı gelır ya gercekten mamalardan yuzum gulmedı ya kızım cok guzel alıuodu sımdı 3 yasına gırcek hala 12 kıloda zayıf oglumda da kılo alımı yavas ıstıyorum kı ıstahlı bi bebek olsun
Bebegimucizem Zeynepyigit56 canım benim yeğenim 5,5 yaşında 13 kilo 😀 doktor iştah açıcı mama yazdı mı kullandınız mi yada kan değerleri vitaminleri nasıl
Zeynepyigit56 Bebegimucizem suan bıle hasta ıstahı hıc yok 3 gundur ates gecırıyo daha bugun bıraz yemek yedı oruc tutuyo sankı ınsan hıc mı acıkmaz ya kan degerlerıne baktırmadım dr zınco bıde polıvıt vermıstı uzın sure kıllandık. Bı yerden sonra sankı yaramamaya basladı
Bebegimucizem Zeynepyigit56 geçmiş olsun ya bende de var öyle iştahsız bir çocuk 😒 hasta olmasınlar aman zayıflıktan direnç düşüyor tabi 😬 balık yağı kullandınız mi belki o kilo yapar b12 de iştah açar
Zeynepyigit56 Balık yag yanında ek vıtamın ıkılı paket aldım kullandı aslında ıyı gelıyodu bnde dahada almadım bebeklıkten bu yana sureklı ılac ıctı daha fazla vermek ıstemedım ondekı dıslerı koyulastı cunku sureklı ılac kullanmaktan
Mlk0669 Zeynepyigit56 bence golden goat anne sütüne en yakın mama keçi sütlü bide kabız felanda yapmıyor bilmiyorum ablan kullandı erken doğan bebeğinde 1 ayda 1.bucuk kilo aldı 2.ayında 2 kilo aldı ve toparladı hemen bebek
Zeynepyigit56 Mlk0669 bebekten bebege degısıyo bunye meselesı ben en son sma kullandım kusması durdu dıger mamalarda hep kusuyordu ayda sadece 500 gr alıyodu bır ay sonra bakıcam kılo alımına
[silindi] Zeynepyigit56 bebeğim çok severek içiyordu bu mamayı ama 2 numarasını malesef ne boyu uzamış ne kilo almıştı bir ay boyu sadece 150 gram almış hemen mamayı değiştirdim similaca geçtim şu an 17 günde 400 gram almış görünüyor
Zeynepyigit56 [silindi] bır haftada en fazla 300 grm alması lazım O zman senınkı 17 gunde 400 gr az almıs bnce
[silindi] Zeynepyigit56 Sma kullanıyorum 3aydan fazladır. Çok kusan ve iştahsız bi bebek oldukçada hareketli yediğini yakıyor ona rağmen kilo alımı uygun aralıkta ilerliyor. Memnunum fiyat olarakta gayet iyi.
Zeynepyigit56 [silindi] bnde yenı aldım kullanmaya basladım kusması durdu sımdılık ıns kılo alımı guzel olur sureklı az az kılo alıyo umarım bnde memnun kalırım