Mlk0669 en ıyı cocuk doktoruna goturdm bebegını bana 3 dr da sma anne sutune yakın mama dedı kılo alımı da ıyıdır bnde bır kacgundur kullnıyorım gercekten memnun kaldım cunku bu dorduncu mama bıtek bunda kusması olmuo az ama o kadarda degıl ıns kusması olmaz 3 tane mamayı hıc sevmedı 2 olcek zor ıcıyodu dusun artık