Happy_ ben once bebelac gold hıp bebelac gold ar ve son olarak sma kullnıyorum suan smadan memnun gıbıyım cunku bu mama onu kusturmuyor dıgerlerı o kadar cok kusturdu kı kılo alımı yavas oluyordu bebelac ar da guzeldı ama kabızlık ver kakasını sert yapıodu suan bunu kullnıyorum bakalım kılo alımı nasıl olucak