D_deniz benimde 4 aylık oğlum, 8 yaşında kedi oğlum var. Ben kapatmıyorum kapıyı ki zaten hep ayak ucumuzda yatardı, gelip yine ayak ucumuzda yatıyor. Zaten korkuyor bebekten uzak duruyor 😅 temizlik konusunda maalesef ben pek fazla yapamıyorum nevresim leri, kıyafetleri falan tüyden arındırmak için kurutma makinası aldık, em eklemeye başlayınca da robot süpürge ve dikey süpürge almak istiyorum daha pratik olması için. Ama çok dert etmiyorum. Aşıları tam ise tüyü gıdıklamaktan başka bir zarar vermez. Zaten ne kadar kollarsanız kollayın bi şekilde temas ediyor tüyüne. Ben bebeğimin ağzından çok aldım bu zamana kadar kedi tüyü. Muhakkak görmediğim, yuttuğu da olmuştur. Aşlah 4 ayaklı bebeklerimize de, evlatlarımıza da uzun ömürler versin. Hayvan sevgisi ile büyüyecek olması, en iyi ve ilk arkadaşının her gün yanında olması beni çok mutlu ediyor ☺