D_deniz bizimki bebekten uzak duruyor. Bebek onu tanımaya başladığı andan itibaren sürekli bir köşede sıkıştırıp sevmek istiyor 😀 ama ne yapıp edip kaçıyor kedim. Ben de robot süpürge var her gün onu çalıştırıyorum, 2 3 günde bir koltuk süpürüyorum. Oyun halısı almıştım önce piyanolu ona yatırdım sadece dönmeye fakan başlayınca fisher price ın büyük halısı var onu aldım. Tabi artık çok yerde vakit geçirmiyor koltuk tepelerinde sıralıyor ama çok uzun süre kullandım. bir de benim bebeğim emeklemiyor ve oyunlarını da hep oturarak oynadı hala da öyle. Emeklese de ekstra bişey yapmazdım herhalde ama. Bu arada ben hiç kapımı kapatmadım kedime zaten kendisi artık gelmiyor