D_deniz benim bir kızım vardı ikizlerimle çok iyi anlaştığını düşünüyordum ama bunalıma girmişti ve ben ikizlerim olduğu için bunu farkedememiştim evden kaçtığında kuyruğu ağır darbe almış şekilde döndü sahiplendirdik ben dışarıyı hiç görmediği için tıraş ettiriyordum tüy olayına çözümümüz oydu ikizler artık büyüdü ve annelerine çektikleri için müthiş hayvan severler sürekli anne kedi alalım dediği için 2,5 yaşındalar şimdi minnak bir oğlumuz var kızım gittiği yerde çok mutlu birde arkadaşı olduğu için başka kedi aldık