Elfgrn Bir de onlar aynı aşılar da değil. Farklı türlere etki ediyor. O yüzden ikisi de yaptırılmalı. Ama çok şükür farketmissiniz. Bizim de hemşire hanım yapmak istemedi. İlk dozlariydi. Çocuğuma kiyabilsem kendim yapacaktım. Sorumluluk sizde diye diye yapti. Taşındık sonraki hemşire hanım tam tersiydi. Hatırlattı ve severek yaptı.