Ogretmenannex Aşılarda zayıflatılmış mikrop vardır. Bu mikrop sayesinde bağışıklık kazanılır. Aşıların içindeki katkı maddelerinden dolayı aşı karşıtlığı tohumu atılmıştır fakat bu katkı maddeleri günlük aldıklarımızdan daha az tehlikelidir.
Şimdi gelelim MESELA ben vurdurmadım sana ne zararım var zihniyetine. Aşıların amacı önce bireyi sonra o toplumu sonra tüm dünyayı o hastalıktan arındırmaktır. Aşılı bireylerde etrafta artan bulaşıcı hastalıklara her maruz kaldığında bağışıklığı düşmektedir. Hastalığa maruz kalma oranı kişinin bir gün o hastalığa yakalanma oranını arttırmaktadır. Kaldı ki aşı %100 koruma garantisi vermez, fakat hastalığı daha hafif geçirme oranını arttırır.
O yüzden BENCE aşı yaptırmayan sözde doğalcıyım ben diyen kesim dağa yaylaya yerleşsin ve toplumdan uzak dursun. Hele ki aşı şu yapıyor bu yapıyor diyenler yine BENCE kendini dünyanın tüm tehlikelerinden korunmak için ayrı bir yere kapatsın. Benim ve bizim çocuklarımızdan uzak dursun.