biraslananasi
Hassasiyetiniz için kendi adıma teşekkür ederim. Bu konu benim içinde çok hassas.Menenjit, çocuk felci,hepatit b, hepatit a,kabakulak, kızamık,su çiçeği, rota. Bu aşıların çocuklarımızı nasıl koruduğunu ve diğer çocukları da nasıl aşılandığımız taktirde koruduğumuzu bilseniz bir saniye düşünmeden yaptırırsınız. Artık salgın hastalık her yerde. Yani kim derdi korona diye bir virüs olcak tüm ülkeye bulaşacak. Sağlık konusunda olmaz denilen her şey olabiliyor. Özellikle artık ülkemizde çok çok fazla mülteci, nerden geldiği belli olmayan ve tavşan gibi üreyen bir kitle var ve asla aşı yaptırmıyorlar. Çünkü bilmiyorlar. Başta kendi çocuğumuz için aşılarımızı yaptırmalıyız. Vefat eden çocuk içinde çok üzüldüm. Artık ihmalden bebekler,çocuklar ölmesin..