Belina bak o cesaret kızım 8 aylıkken bana geldi korunmayı bıraktığım gibi hamile kaldım, kızım 9 aylıkken 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. Araları tam 17 ay, kızım 27 aylık oğlum 10 aylık zor mu çok zor ama çok da güzel, şimdiden çok güzel 2 arkadaş oldular kızım sabahları uyanınca hemen kardeşinin yanına koşar sarılır öper, oğlum pıtı pıtı emekleyerek oda oda ablasını arar, birlikte oyun oynarlar, kızım ne yerse kardeşinede vermek ister, günlük 3 4 saat uyuyorum, evim her zaman dağınık, işlerim hiç bir zaman bitmiyor ama onların birlikte oynarken attıkları kahkahalar bana herşeyi unutturuyor, bu arada benimde her iki doğumum sezaryen hiç bir sorun yaşamadım hatta ikinci de daha çabuk iyileşip ayaklandım.