Belina benim bebe 4 aylık hamileliğimi çok özlüyorum açıkçası birde ilk bebede aşırı tecrübesizliğin verdiği üzüntü de var 1 ay emdi sadece göğüs uclarım emzirmekten yaradan mahvolmuştu, biberona sağıp vereyim derken alıştı beni istemedi daha da. Ve tek bakıyordum kimse yoktu yanımda lohusayken. Ne kendi ailem ne bişey. Eşimin ailesi desen o da aynı. Sadece bana yararı olmayan aksi zararı olan insanlar 40ımız çıkmadan ziyarete gelip durdular. eşim de istiyor yine ikinciyi. Ama biraz büyüyünce tabi. en az 1 yaşında olsun. Ama herseye sil baştan nasıl yaparım bilmiyorum sadece tecrübe ettiğim şeylerin özgüveni var 🥲 allah unutturuyor demekki ki millet 2. 3. yapıyor 😅🌸🌸🌸🌸