Belina 14 aylik kızım bazen bende deli gibi istiyorum ikinciyi ama sonra geçiyor 😄 desteksiz bakıyorum kızıma yardımcı olacak kimse yok eşim dışında oda aksam geliyor zaten . Şuan bide çok zorlandığım Bi dönem iyice el.ayak oldu durmuyor atak dönemi mi neyse herseye ağlıyor gece 12den önce uyumuyor falan bunlar vaZgeciruyor beni