bilememolabilir mustela egzaması olan bebeğe sadece para israfı o kadar işe yaramıyor ki.. kimden duysam mustela kâr etmedi diyor. Ne normali ne stelatopia serisi hiçbiri.. eğer cildi çok kuru ise kesinlikle tavsiyem bioderma atoderm intensive baume. Bir doktordan da egzamaların üzerine nemlendirici sürmeyin diye duydum dikkat etmeye başladım oraya sadece kortizonlu karışım sürüyorum ama bilemedim deniyorum şu an, her gün 3-4 gece 1 kez bioderma sürüyorum. 2 günde 1 kez ılık su ile duş aldırıyorum şampuansız. Sadece genital bölgesine kullanıyorum şampuanı azıcık. Duş sonrası hemen 4 katlı yumuşak müslin ile tamponlama ile kuruluyorum cildini ve hemen hızlıca kremliyorum vücut nemini kaybetmeden. Çünkü yıkanınca hemen kremlerseniz nemi hapseder vücut.