utkummm biz de 5 aylık olmak üzereyiz ve en baştan beri gittiğimiz yerlerde akşam saat 20:00 da uyur. Her akşam önce emer sonra kucakta piş piş yaparak yürürüm odada dolaşırım öyle dalar uykuya. Kayınvalidemlere gide gele önce tecrübe edindik. Yatak odada yatakta yatırıyoruz, yanına telefondan piş piş tarzı müzikler açıyoruz, loş ışık açıyoruz eğer abajur çok aydınlıksa üzerine bi şey örtüp karartıyoruz, evdeki bebek odasındaki kamerayı götürüyoruz hemen bağlayıp telefonumuzdan izliyoruz kızımızı :) arkadaşlarımızın evlerine giderken de aynı bu şekilde kamerayı götürüyoruz büyük kolaylık oluyor. Gittiğimiz yerlerde çok ses yapılmaması önemli tabii. Çocuklu arkadaşlarımıza gittiğimizde telefondan müzik açmak işimizi kolaylaştırdı. 20:00da uyuduktan sonra 23:00 civarı tekrar emziriyorum ve eve dönüyoruz direkt kucakta arabaya götürüyoruz. Daha küçükken pusetine koyuyorduk ordan direkt arabaya koyuyorduk. Şimdi oto koltuğuna geçtik ve son 1 haftadır falan etrafta olan bitene çok dikkat ettiği için kucağımıza alınca ışıklara falan uyanıyor. Hatta arabada da yol ışıklarını izliyor uyumuyor 🥲 yine de uykusunu açmıyoruz sessiz oluyoruz bazen çok aydınlıksa örtü örtüyorum oto koltuğunun üzerinden. Emzirmeden de eve getirdiğimiz oluyor eve getirip emip tekrar uykuya geçsin diye. Dışarıda hiç uyutmadık ama cafede şurda burda uyuyacağını sanmıyorum 😀 hep evlerdeydik. Ben de biraz daha geç uyusun istiyorum açıkcası 19:30 da alt değiş emzir et derken ortamdan erken ayrılıyorum 🥲