defnebak kalasini yapiyor gazdan yapiyo galiba ama ayaklarini hareket ettirerek yardimci oluyorum cikartiyorum kipirdanirken kendine cikariyo bazen oyle cok sert degil karni ama iki dk dalayim sonra bianda uyanmada degil boyle 3 4 saat direni sonra uyuyo zor zar 15 20 en fazla yarim saat gunduz toplasam 1,5 saat uyuyo bazen onu bile uyumuyo 4,5 saatte anca uyutabildim iste en fazla yarim saat uyucak onuda😔