dayes taze-anne2312 ben de öyle düşünenlerdenim bizimki sevmediği için o kadar bile sürmedi 5 aylıkken bıraktı
Rukissss minikmucizem0402 Evet ya haklısınız bazen kurtarıcı olmuyor değil 🥲 ama yine de üzülmeyin bağlansaydı bu sefer de bıraktırırken zor olacaktı. benim kızım da çok az aldı kendi bıraktı dişleri çıkınca, belki sizin yavrunuzun da dişi geliyordur ondan bırakmıştır 🤩
asel_044 Deniz_aras bizimki hala ilk ayda kullanılan emziği kullanıyor 8 aylık olacak diğer emizik büyük olduğu için sevmiyor ayına göre emzik kullanmamak sorun yaratirmi
Birdunyabircennetannesi asel_044 27 ay 0-6 ay emzik kullandı Maalesef büyüğü almadı Ama çok şükür sıkıntı olmadı
Sedsedsed Feyzosumunannesi benim kızımda 18 aylık ve sadece uykusu geldiğinde emzik kullanıyoruz bıraktırmayı bende düsünmüyorum. İyice daldığında zatem emzik düşüyor ağzından sonra gece uyanırsa kendi kendine tekrar emziği alıyor. Ve ayına uygun emzik secildiği sürece diş yapısını da bozmuyor doğruuuu
Feyzosumunannesi Sedsedsed canım ben doktorumuza sordum 2 gün önce hiç sıkıntı yok dedi o yüzden de içim rahat 🌸
meel49 dayes ilk doğduğunda kullanmaya başlamıştık.genelde uykuya geçişte veriyordum .18 aylik olduğunda biriktirdim.birakmasi 4 5 günümü aldi .we baby kullandık.
denizprenses1912 dayes Doğduğundan beri hiç emzik vermedim. Benim, emzikten dolayı dudak yapım bozulduğu için bebeğimi de düşünerek tercih etmedim. 5 yaşlarına kadar emzik kullanmışım ve bırakma sürecim çok yıpratmış annemleri. Nasıl bıraktığımı anlatmiyim ama 🤭😂
8845-5874 İkizlerime doğumdan sonra verdim Philips avent, tuttular şuna 19 aylık çok severek emiyorlar memmi memmi diye istiyorlar benimde çok hoşuma gidiyor cuk cuk emmeleri😀
Esoz1110 dayes Doğduğunda başladım sadece geceleri uyuturken emdi dalınca kendi atıyordu ağzından 5.5 aylıkken kendisi bıraktı philips avent tercih ettim
Keremlihayat minikmucizem0402 evet ne kadar temiz olsa da eller yine de ağzına koyması hoşuma gitmiyor, hem ağlayıp huysuz lastiğinda kolaylık oluyor emzik, acaba başka marka mi alıp denesem, anında atıyor ağzından geri itiyor diliyle.
Birdunyabircennetannesi dayes Ayda verdim Philips aventi tuttu sadece oğlum 27 ay kullandı 0-6 ay harici almadı emziği Oğlum emzik bağımlısıydı baya Korkuyordum nasıl bıraktıracağım diye derken tatile gittik Bir gün plajda uykusu geldi çantaya bi baktım emzik yok Pansiyonda kalmış Annemde bi deneyelim yoruldu belki uyur falan derken uyudu Tam zamanı dedim ve orada bıraktık 3 gün biraz zorlandı uyurken ağlamadı çok ama sordu emme nerde diye Bende biz artık büyüdük bebekler emzik emer derken bıraktı
Meryemmmmmmmm dayes sürekli ağzında vermemeye çalışıyorum ama kim görüyorsa emziği götürüp ağzına sokuyor
busraalanya dayes doğduğu anda verdim ama asla sevmedi sadece uyurken veriyorum uyumasını kolaylaştırıyor onun dışında versem de atıyor asla ağzına katmıyor . Diğer çocuklarımda bıraktırmaktan korkmuştum ama çok kolay oldu bi kaç güne unuttular herşeyi