dayes 3ay denedim hiç uyuyamıyordu, 3. Ay kabul etti nuktan başka emzik almadım denemedim tutarsa bunu tutsun dedim. Simdi 11 aylık hala kullanıyoruz ama gün içinde vermiyorum sadece uykuya dalarken alır daldığında ağzından atıyor kenara alıyorum öyle dakikalarca emzik emmez , ne zaman bırakırız bilmiyorum uyku düzenimiz de kalmadı bu aralar o yüzden kendi eksiksiz uyumayı isteyene kadar kullanırım sanırım