İlk doğduğu zaman verdim tutamıyordu. 3 aylık iken tutmaya başladı. Emzik alıştır rahat edersin dediler. Bu cümleyi hep saçma buluyordum. Gerçekten de dedikleri gibi oldu. Biraz huylu bi bebeğim vardı. Çok rahat ettim emzikle. Ama sadece dışarda huyu tutup ağladığı zaman , evde de uykuya geçerken veriyorduk. Onun için sanırım çok alışmadı. Biz vermedikçe göz önünde olup görmedikçe aklına gelmiyor aramıyor. Şu an 1 yaşında. Bırakmayı düşünmüyorum. Uykuya geçerken kolaylık oluyor. 2 yaşında bıraktirmayı düşünüyorum. Kendisi ile konuşarak ona attırmayı düşünüyorum.