İlk bir iki hafta uyurken veriyorduk çok tutmuyor atıyordu ağzından, sonra da alıştıramadik tutmadı malesef. Şu an üç buçuk aylık, uyurken parmağını emiyor ve canı sıkılip tek başına kaldığında kısa bir süre. Keşke emzik tutsaydi diyorum, parmağını emmesi sinirimi bozuyor, normal denmesine rağmen bu aylar için.