2minika vallahı bacım yukarda bu tezin yanlış olduğunu alakasız olduğunu söylüyorlar ama deneyecegım genede 😀ilk kez duydum bende
Bende sızın gıbı dıger aylar her gün ala ala bıktım
Bu ay bekleyeyım adet günümü dıyorum ama bakalım dayanabılırsem
Benımkıde iş olsun bacım kendime aksıyon arıyorum
4yıl sonra korunmayı bırakınca heyecan yaptım