Ayseyilmaz61 Allah razı olsun canım
Allahım senınde gönlüne göre versin
Heryerde varmı bılmıyorum ama
Benim olduğum sehırde kadın Doğum ve çocuk hastanesı var
Normalde gece kımse kalkıp gıtmez muhtemelen hamıle mıyım değil mıyım dıye ama
Benım altta geçmeyen kasık ağrım ve acayıp kaşıntım vardı
Evımede 5dk uzaklıkta bır gıdıp barı bır krem galan alayım dıye gıttım aslında hıc hamıle olduğumu dusunmedım bu ay gene yoktur diye
Sonra doktor Hamılelık varmı vs dıye sorunca bende ıhtımalı olabılır falan dedim
Zaten benden ıdrar ıstemıstı enfeksıyon varmı dıye
Tamam ozaman hem enfeksiyona hemde hamılelıge bakılsın dedi
Sonra sonuç çıktı içeride hamılesın dedi ben çok
Ultrasonla baktı kese var ama çok kucuktahmını 15gunluk
Ben adet bıttıkten sonra birliktelik yaşamaya devam ettim bırde yumurtlama zamanını takıp edıp öğünlerde de oldum
Yanı adetten sonra hamile kalmış olsam suan 15-20 günlük falan ve suanda da adetıme 5gun var