Kızlar bebek istiyoruz ama adetime 10gün var
Test aldım daha önce hep negatif çıktı dıger aylar
4yıldır korunuyordum
3ay bıttı henüz bırsey yok
Erken evet ama benimkide merak işte
Bu ay almayacağım adet günüme kadar
Tüm paralarım teste gidiyor ama evde nasıl anlarım 😀 denyebılecegım şeyler var mı merak ettim 🫢
Bu ay adet sonrası ve yumurtlama günü diye tahmin ettıgım zamanlar da aktif birliktelik oldu
Umudum yok ama inşallah vardır