nesemirayzeynep Benim bebeğim 2 yaşında canım. Dren çekilirken hiç acımadı, dren çekildikten sonra daha rahat yürmeye başladım. Ameliyata 10 gibi girdim 12.30ta odamdaydım ameliyattan çıktıktan 1 saat sonra uyandırmada bekletmişler tam ayılıp öyle geçirmişler odaya.
Uyandıktan sonra çok ağrı hissettim özellikle sırtımda ve kesi yerlerimde. Ağrı kesici diye yalvardığımı hatırlıyorum gözlerimi açamadım. Ama ağrı kesici yaptıklarından sonra çok rahatladım. Ameliyattan çıktıktan 2 saat sonra tuvalete gittim hatta kalkmışken biraz da yürüyeyim dedim. Ameliyat akşamında da hastanenin bahçesine indim yürüyerek 30 dk 45 dk arası orada ayakta vakit geçirdim. Ameliyat yerlerim acıyor mu? Evet sızlamalar var dayanılmayacak gibi değil. Ben safra atağında daha çok sancılanıyordum. Katlanabilir düzeyde sızılar bunlar karın kaslarınız kesildiğinden dik yürüyemiyorsunuz pek. Ameliyat olduğum gün sadece su ve çay tüketmemi istedi doktorum. Ameliyatımın ikinci günü bugün yağ,çikolata ve hamur işi kızartma dışında az az sık sık besleniyorum. Onun dışında sormak istediklerin varsa yanıtlayabilirim. İnşallah şifa olur bu ameliyat bana ve tüm olanlara.