cansubrldmr benim uzun süredir mide ağrılarım var zaten. Ben ülser ya da reflü var sanıyordum meğer safra taşıymış. Son zamanlarda yemek sonra şiddetli dayanılmayacak bıçak gibi ağrılarım oldu bu ağrılar bir süre sürüyor sonra bir anda kesiliyordu o zamanda hatta midemi üşüttüm sandım 3. Gün aynı ağrı olunca acile gittiğimde taşın büyümüş ve alınması gerektiğini öğrendim. Planlı operasyon yapıldı 2 gece 3 gün hastanede kaldım emzirdiğim için hafif ağrı kesici verildi ilk 3 gün ağrım fazlaydı ama sonra sonra azaldı sadece yatıp kalkarken ağrım oluyordu 1 hafta da tamamen toparlanıp ev temizliği yürüyüş yaptım. Hatta ben 3. Gün eve gelince de burda kimsem olmadığı için yemek yaptım. Eşim bu süreç boyunca çocukla ilgilenen kişi oldu. Planlı olduğu için bolca süt sağım yapmıştım zaten ek gıda ve mama da alıyordu öyle böyle bence kolay şekilde atlattık. Şimdi 2 hafta olacak çarşamba günü gayet iyiyim şükür sadece 5 kilo yukarısı 3 hafta kaldırmak yasak. Oğlumu eşim genelde kucağıma alıp veriyor