esmanr benim de bebeğim 4 aylık . Geceleri çok güzel uyuyor sabah 5.30 /7.30 arası uyanıyor biraz oynatıyorum sonra emzirip beraber uyuyoruz yani emerek zaten uyuyor o uyuyunca bende uyuyorum artık ne zaman uyursa yarım saat 45 dk sonra felan geri uyanıyor bazen belli olmuyor ⅔ saat de uyanıyor uyanınca zaten kahvaltı yapıyorum onu da yanıma alıyorum oyun oynatıyorum kahvaltı Faslı bitikten sonra bulaşık,ev topla, çamaşır vs derken hem onu oyalıyorum hem işimi yapmış oluyorum bu arada oğlum da çabuk yorulmuş oluyor işim bitince oğlumu oynatıyorum ona şarkı söylüyorum hikaye anlatıyorum oyun halısında oynatıyorum biraz daha yoruluyor bunları yaparken tabi ⅔ saat geçmiş oluyor sonra tekrar emzirerek uyutuyorum zaten kendi direk uyku moduna geçiyor uykuya dalmakta zorluk çekerse ayağımda hafif bi şekilde sallıyorum uyuyor o uyuduktan sonra kalan işlerimi yapıyorum . Tekrar uyandığında aynı rutin devam ediyorum . Yemek yaparken bile pusete koyuyorum yanımda oluyor eline oyuncak veriyorum yemek yaparken onunla da oymuyorum zaman geçiyor