esmanr çok teşekkür ederiz canım 🙏bez değişimine çok dikkat ederim. Hiç altı pis bekletmem. Çiş yaptıgında da pişik olmaması için hemen degiştiririm. Bunlara dikkat ettigim halde neden oldu hiç bilmiyorum. E coli isimli bakteriden dolayı oluyormuş. Benm kızımın normal de düzeni vardı. 4.ay asılarından sonra gündüzleri uyumamaya başladı. Atak heralde dedim. Oyun halısında çok güzel vakit gecirirdi. Ona koydugumda bile hafif hafif nazlı nazlı aglıyoedu. Kucagımızda da nazlı nazlı aglıyordu. Öyle bagıra bagıra da degil. Ama yemek bile yapamadım 4 gün boyunca. Sürekli meme de. Hep bi naz 🙈hafif peynir kesigi gibi kusması oldu. Reflü mü acaba dedim. Memeye geldigi zaman kendini geri atmaya, yay gibi gerinmeye basladı. Zor susturduk. Kesin reflü dedim. Dün gece de 8.30 da memeye alıp 12 de uyuyup sabah 4.30 da mız mız bir sekilde uyanınca sabah ilk işim doktora gitmek olacak dedim. Cnku 6 saat aralıksız uyurdu. İdrar aldı doktorumuz. İdrar yolu enfeksiyonu dedi. Erken farketmişsiniz dedi. Antibiyotık yazdı. Hafif baslar ilerleyen günlerde ishal, kusma ates olarak devam eder dedi