kafamdakifazlalik inanın bizim kullanmadığımız damla gitmediğimiz doktor kalmadı alerji olduğunu öğrenmeden önce bütün kapıları aşındırdık çocuk sürekli ağlar ve huzursuzlanırdı başlarda çok az dediğiniz gibi pul biber tanesi gibi gördüm gittikçe artmaya başladı başlarda makat çatlağı dendi kremler pomadlar kullandık ama düzelmedi cerraha götürdük
çatlak falan yok dedi çocuğu gastroenteroloji ye götürün dedi götürdük hiç birşey anlamadı ve bir sonuca varamadık özellerde doktor bırakmadık en son şehir hastanesinde alerji doktoruna denk geldik ve baktırdık önce süt ve yumurta ile başladık deneme yanılma yöntemiyle en son hem inek sütüne hemde yumurtaya alerji olduğu söylendi ve doktorumuz bana çok sıkı bir diyet yaptırdı bizim alerji ilerlemişti bağırsaklarında enfeksiyona yol açtı ve bu durumlar 2 aylıkken başladı aylarca diyet yaptım hiçbirşey yiyemez oldum neredeyse sadece çorba bulgur pirinç gibi şeyler yedim kapalı gıdaların hepsi yasaktı bir parça kek veya gofret gibi bir şey bile yemedim çok dikkat ettim ve aylar sonra geçti şükür umarım sizin ciddi bir durum değildir korkmayın iyi bir Doktor sorunu çözecektir