Eailesi4 paketli ürün hiç almiyotum kendimde yemiyorum 1 senedir esimde evde yemiyor çok çok nadir çikolata yersem ve görür de çok az veriyorum genelde bitter çikolata oluyor zaten.Ama ev yapimi tatli pasta veriyorum öyle bi kaç çantası sonra yemez zaten.Meyve suyu vs hiç vermedik tadini bilmez çok şükür.Etraf karismasa amaaan ne olacak diyip çocuğa teklif etmese insanın hiç zor değil