Eailesi4 Kızım 31 aylık. 1 ay öncesine kadar biz yediğimiz için o da görüp yiyordu artık alışkanlık haline getirmişti yemek görünce ağlayıp mama ver diye ağlıyordu. 1 ay önce kestik vermiyorum şimdi kendisi de istemiyor. Uyanır uyanmaz yemek yicem diyor gün içinde bana yoğurt ver bana muz ver armut elma ver diyor onları yiyor. Meğer çocuğum iştahsız değilmiş abur cubura alıştığı için yemek yemek istemiyormuş. Şimdi o kadar güzel yiyor ki maşallah hayran hayran izliyorum 😀