baharbahce daha akşam üstü elinde poşetle geldi ver götüreyim diyorum vermiyor çocuklara sesleniyor 3 lü bonibon ve bir paket değişik bir bisküvi almış yesinler ne olacak bonibon un ikisini sakladm diğerinin birazını zorla aldım bisküvi nin de yarısını yedim biri 2 biri 3 tane yedi tam yemek saatinde ve bir şey yemek istemediler aşırı sinirliyim ama narsist bir eşim var asla baş olmuyor nefret ediyorum bazı huylarından hep tek başıma mücadele ediyorum ve hep eleştirilerine maruz kalıyorum