Eailesi4 1.5 yaşında. Hiç cips yemedi, şeker de aynı şekilde. File markette doğal içerikli meyveden yapılan lolipop gibi şekerler var. Onlardan veriyorum ki tadı şeker gibi zaten. Çikolata olarak da züber’in meyve barlarını veriyorum. Normal çikolatayı tattırdım bir iki defa ama şükür ki tadını sevmedi 😂😂 genetik sanırım çünkü ben de tatlı, çikolata vs sevmem. 18 aylık olduktan sonra paketli gıda konusunda katı duruşumu seyrelttim biraz. Birinde görüp tatmak istediğinde izin veriyorum ama fazla yemesine ve eve alınmasına hala izin yok.