Çocuklarda ciddi uyaran eksikliği yapıyor bu gibi etkileri otizmle benzediginden otizim yapıyor diyorlar
Genel anlamda ekrana maruz kalan çocuklarda algılama güçlüğü,donukluk,hareketlerde azalma,çevresine merakı azalma gibi durumlar gelişiyor bunlar uzun vadede çocuga cok zarar veriyor
Belki işinizi yapmak için belki kucağımda insin diye belki yoruldugunuzdan açıyorsunuz ama çocuğunuza zarar veren birseyi yapmayın bence renkli ışıklı oyuncaklar hareketli oyuncaklar dikkatini çekecektir yada illa birsey arıyorsanız radyo açın çalan sarkiyi soyleyin o bile dil gelişimine katkı sağlar bir süre de oyalanmak olur