ayseninminnosu Bebeğim 5 aylık genelde işim varken vs surekli televizyondan kukuli mukuli bişiyler açıyorum ve izliyo gülüyo izlemek te istiyor seviyor zararlı otizimi de tetikliyomuş gibi şeyler duydum sizce zararlımı siz izletiyormusunuz?
gencmom_ ayseninminnosu izliyordu oda benim tavsiyemle değil ama bıraktırdım hareketleri falan yavaşlamıştı izlemese iyi olur
terliklerimlegeldim ayseninminnosu Evet sabah saat 9 dan gece 12 ye kadar izletiyorum ben. Aralıksız. Ara verirse kaçırabilir çünkü kırmızı balığı falan. Hastanede ilk doğduğu gün izletmeye başladık.🌹🌹🌹🌹🌹
Deletedmom104 ayseninminnosu Otizm tetiklenmez doğuştandır, uyyaran eksikliği yapar Ama mesela ben izletiyorum, yaşıyla orantılı mesela 5 aylık 5 saat gibi
alpinanneesi Deletedmom104 yaşıyla orantılı demişsin ama 5 ay bir yaş değil 😜😂 buna takıldım yoksa izletmekten yana sıkıntım yok bende 14 aylık 14 saat açıyorum 😅
Dondurmalikahve Deletedmom104 Pardon bu yazıyı görüp yazmadan edemedim. 5 aylık bebek için 5.2 yani 10 saat. Madem bu konu önemli hakkıyla izletin yaa .s.s
niluna ayseninminnosu neden 5 aylık bebeğe tv açma gereği duyuyorsunuz bekleyin bir yaşına girsin en azından aptal ediyor yaşlısını gencini bebeklere ne etkileri vardır siz akıl yürütün
hndathn ayseninminnosu hayır. 2.5 yaşına kadar hiç izletmedim.2.5 yaşından beri de günde 2 maksimum 3 kez 10 dk sadece benim izlemesini istediğim şeyleri açarim ama izlemez süresi bitince de TV kapanır zaten ben işten güçten bakamıyorum o da peşimde dolanıyor 3 yaş 1 aylik kizim
Simsimy ayseninminnosu Uyaran eksikliği olabilir. 20 aylık oğlum hala sıfır ekran. Şarkılar dinliyor ama görüntüsüz şekilde. Beş aylık bebeğin ekrana ihtiyacı yok ve elbetteki zararlı. Faydalı yanlarını kullanacak, faydasını görecek bir yaşta değil ki.
Sadeturkkahvesi BENOYLEUYGUNGORDUMM yani yıl 2024 hala bunu soruyolar ne diyim😅 bende yararlı dedm Zararlı desem zaten bişey değişmicek
ikibebebiranne_ Sabahtan akşama kadar izletirseniz eğer zekası tavan yapar zeka fışkırır kesinlikle izletin yararını göreceksiniz
alpinanneesi Deletedmom104 5 yaşında artık kendi canlı yayınını yapar kanalını açar 😅 yılların. Tecrübesi olacak çocukta
Sadeturkkahvesi BENOYLEUYGUNGORDUMM ülkenin yarısı uyaran eksikliğinden otizm tanısı aldı hala neler konuşuyoruz
Deletedmom_107 ayseninminnosu youtube disinda kullanabileceginiz uygulamalar tabii uygulamasi disney prime video bunlardan biseyler acin illa izletecekseniz ama youtube asla acmayin
BENOYLEUYGUNGORDUMM Sadeturkkahvesi 9 aylık bebeğim nefret ediyo ekrandan. Asla ilgisini çekmiyo. Bazen diyorum yemek yaparken işim olduğunda izlese ama yok yani asla bakmıyo
BuzluLatte ayseninminnosu tetiği metigi bosverin. Hiçbir şeyi tetiklemez. Kukuli mukuli İzleyin, izletin. Bak gülmeyi öğrenmiş. Ne güzel