ayseninminnosu otizim doğuştan gelen bir gelişimsel bozukluktur. Bebeğinizin tv ekran izlemesi otizimi tetiklemez lakin uyaran eksikliği yapar.
Bu da gelişimsel bozukluk ismine tepki vermez sosyalleşmek istemez göz teması kurmak istemez vs.
Lütfen yapmayın izletmeyin gerçekten sonra siz ugrasırsınız düzelmesi için ve vicdan azabından kurtulamazsınız.
Ben 10 buçuk aylık kızıma izletmemek için göbeğimi çatlatıyorum oturma odam büyük değil dolayısı ile televizyonum çok göze geliyor asla tv izlerken yönünü tv ye çevirmem önüne oyuncaklarını koyup sırtını döndürürüm illa bakmak isterse kapatır bende izlemem gündüz zaten balkondayız oturma odasına hiç girmem oyuncakları ile bazen kelime kartları bazen bul tak oyuncakları bir şekilde oyalıyorum
Sizde elinizden geleni yapın lütfen bebeğinize bu bencilliği bu kötülüğü yapmayın