BihterZiyagil_ arkadan konusmani gerektirecek bir durum göremiyorum herkes kendine yakışanı yapar tabi çocuk kilosuyla övünmek mantıksız geliyor normalde bir doktor 2 aylık bebek o kadar kiloysa daha az emzirin yada mamayı azaltın der Hacettepe doktorlariyla buyutuyorum çocuğumu ayrıca kilosu da gayet yerinde elhamdülillah