cansusengul09 4 aylık 8 kilo. Sadece anne sütü. Ve yazan herkese ithafen;
2 aylık bir bebeği az emzirme gibi bir şey yapamazsınız çünkü bu sefer sık sık az emzirmiş olacaksınız memeden doymadan ayırdığınız için.
Hiç bir doktor sadece anne sütü ile beslenen bebeğe obez demez. Hatta ben diyorum diye doktorum 2 yaşından önce obez kelimesini kullannıyoruz demişti. Benim bebeğimde ayına göre kilolu bir bebek. Boynu, kolları sürekli pişik oluyor hava almadığı için. Bu hava atmak değil. Aksine zayıf olmasını isterdim çünkü bu pişikler beni çok üzüyor, göbeği yüzünden oturamıyor, tummy time yaparken nefes nefese kalıyor. Kilosu böyle devam ederse muhtemelen geç oturacak, geç dönecek, geç yürüyecek.
En azından benim amacım nispet yapmak değil. Çok şükür kilolu bebeğin sağlıklı bebek demek olmadığını bilecek kadar bilgim var. Ancak elimden bir şey gelmez. Boğazlı, memeyi seven, açken savaş çıkarak bir bebeğim var. Hala 2 saatte bir emiyor. Ne yapabilirim?