zilan28 cansusengul09 3 aylık 5900 sence iyi mi ama kesinlikle yüzü küçücük kilosunu göstermiyor Mamasını değiştirmeyi düşünüyorum
sakrdre zilan28 benim bebeğimde 3 aylık 5.900 ben aptamil kullanıyordum kilo alamıyordu sürekli kabız yapıyordu sma ya geçtim kilo alımı çok güzel ilerlemeye başladı 🙏
tontonanne zilan28 sence iyi mi diyerek bebeğinizi kiyaslamayin kimse iyi veya kötü diye yorumlama yapamaz ki her bebegin Gelişimi kendine özel çok kilolu olması da marifet değil az kilo alması da sağlık problemi olduğunu göstermez
zilan28 sakrdre sma çok aşırı şeker içeriyor gereksiz şişiriyor bebekleri hipp kullanmayı düşünüyorum