Arkadaşlar ben ilk önce v8 aldım şimdi submarine aldım arasında pek fark yok. Tek farkı başlık olayı çekim gücü bariz fark etmiyor. Hatta son aldığım daha ağır boynundan sıkıntısı olanlara ağır oluyor yüksek model almaya kendinizi zorlamayın v8de çok güzel iş görüyor 😂