1anneem cinarinannesiiii v12 kullanıyorum cok memnunum gen5 var ablamda cok agır en ıyııs v12 bence hafıff kulanıslı abrtıldıgı kdr var
Parsongan cinarinannesiiii Ben V12 kullanıyorum ve çok memnunum. Size tavsiyem, mutlaka gidip Dyson’ın kendi mağazasından alın. En azından herhangi bir sorunda muhatap bulabilirsiniz. Online alışverişlerde sorun yaşayan çok insan var.
cinarinannesiiii Parsongan aldım aşkım aldım bu postu 4 ay önce açmıştım kendi sitesinden aldım 4 aydır kullanıyorum 😀