momysskaan -Drkegsbl- Burda da hava kapalı ve kötü🥹bebişle takılma temizlik çamaşır ve yemek yapmakla geçecek .
mrv93_10 Bizde şimdi kahvaltı yaptık bire doğru oğlumu okula göndericem 6 aylık minnak oğlumla da arkadaşa gıdıcez 😊
berkinannesi_ -Drkegsbl- bugün doğum günüm ve kendime hediye olaraktan hiçbir iş yapmıcam bugün keyif günü ilan ediyorum 😄
Maka_Paka -Drkegsbl- Bugün gezmeye çıkacaktık ama havada dehşet bir toz var, uyarı geldi çıkmayın diye evdeyiz 😁
Keremikobayky -Drkegsbl- 39,5 dereceyi gördüğümüz acile gitmeli korkunç bir geceydi evladım hiç iyi değil ayrıca evimden böcek çıktı onada ayrı sinirim bozuk haldeyim ağlamamak için kendimi zor tutuyorum
NatashaRomanoff -Drkegsbl- hava çok güzel sabahtan bütün işlerimi bitirdim. Kızımla kahvaltımızı yaptık mutfağı topladık 🥰 Onu parka çıkarcam birazdan gelince de uyur 😁 sonrasında orta şekerli bi kahve yapıp Bahar’ın son bölümünü açıcam 😍
denizzalp [silindi] bizimkide çok ağlıyor. Yanına mama yapıp götürüyorm ağladığında veriyorum hemen susuyor 🤭
Misssitare -Drkegsbl- bizde evdeyiz bebişim şifayı kaptı. Doğal yollarla rahatsızlığı için bir şeyler denicem🫤 burun akıntısı balgam durumlar fena