[silindi] Evet insanın içi gidiyor ama şöyle düşün . O ağlamaları sadece aşıdan , demek ki acıyı hissedebiliyor ve tepki veriyor çok şükür . Rabbim daha kötü hastalıklarla mücadele eden annelere yardım etsin inşallah .
Bende ilk başlarda senin gibiydim ama kendimi böyle teselli ettim . 🌸 umarımmm çok ağlamadan güzel geçer aşı gününüz ❤️