Benimkide kaka yediği için 4 gün yattı doğduğunda ağlamadı neden ağlamıyor diye sordum doktor biz ağlatmıyoruz kakasını yediği için şimdi aspire edicez ağlar demişti sonra birkaç dakika sonra ağladı nörolojik hiç bi sıkıntı yok ilk kez duyuyorum bunu. Tüm testlerden başarıyla geçti